Villa Berenica

Použité downloady / Used downloads:
Pralinesims Stair01, Devirose Outdoor parquet wood patterns
EA Store free: Toyota Prius

Pozemek / Lot size: 30 x 30
Formát / Format: sims3pack
Vyžaduje / Required: Všechny dodatky +  Diesel, Luxusní bydlení, Zahradní mejdan, Moje městečko / All EP + Diesel, High end loft, Outdoor living, Town life stuff, Master suite stuff




8 komentářů:

Via Sims řekl(a)...

Linda casa! Adorei! =)

Unknown řekl(a)...

Thank you Via! :)

Visty řekl(a)...

Ivčo, to je moc krásná práce. Ta vila se mi moc líbí. Jak exteriér, tak barvy, zahrada a krásně uvnitř zařízená. Opravdu se ti moc povedla :) Přeji hodně inspirace do dalšího tvoření a přeji krásný den

Unknown řekl(a)...

Vlasti, moc ti děkuju, opravdu mi to udělalo velkou radost, jsem ráda, že se ti líbí, i když to bylo jen na rozvičku po dlouhé pauze a podle mě za tolik chvály ani nestojí, ale moc děkuju :)

moni řekl(a)...

Ivčo, moc pěkné.Velmi se mi líbí rozčlenění domu :)

Unknown řekl(a)...

Moc děkuji Moni :)

ekklys řekl(a)...

Moc krásná vila, opravdu se ti povedla :))

Unknown řekl(a)...

Děkuju Štěpo :)

Okomentovat


up