Anantara Holiday Resort


Použité downloady / Used downloads:
EA Store: Slunečné pobřeží / Sunlite Tides

Pozemek / Lot size: 64 x 64
Formát / Format: sims3pack

Vyžaduje / Required: Tropický ráj, Roční období, Showtime, Po setmění, Cestovní Horečka / Island Paradise, Seasons, Showtime, Late Night, World Adventures


6 komentářů:

ekklys řekl(a)...

Ten se ti opravdu povedl, obdivuji složitost bazénu a celkově vypadá hotel jako malý hrádek :) Pěkná práce :)

Falcora Sardë řekl(a)...

Tady se někdo pěkně rozestavěl :)).
Musím souhlasit se Štěpou. Velmi povedený bazén. Hodně mě zaujal interiér :).
Pěkně jsi si s tím vyhrála :)).

Unknown řekl(a)...

Štěpo děkuju moc! Taky jsem chvilku přemýšlela, jestli z toho neudělat prostě hrad/zámek, ale měl to být hotel, tak je to hotel :) Děkuju :)

Unknown řekl(a)...

Hehe Peti :) Ani moc ne, ten první jsem měla dlooouho rozestavěný a ten druhý jsem teda zmákla za včerejšek, ale dost mě mrzí, že po tom, co jsem ho zveřejnila jsem objevila návod jak udělat dům bez té věže, což mě štve, mohlo to vypadat úplně jinak bez tý nevkusný věže, která je stejně k ničemu :(
A jinak moc děkuju :)

Visty řekl(a)...

Ivčo, skvělý hotýlek. :) Určitě v němu budou simíci moc spokojení :)

Unknown řekl(a)...

Vlasti děkuju, to teda doufám, že budou :) Snad ale víc v tom připravovaném :)

Okomentovat


up